projekt/projekt plan, Vr6 utan störande fel! Bilder25/1
-
- VR6 Guide
- Inlägg: 139
- Blev medlem: mån 23 jul 2007, 08:09
- Ort: Stockholm
Uhm, vart rätt dött sen jag flyttade, nu är jag tvungen att flytta hem igen pga att kärringen jag hyrde av "blåste" mig.
Jag skulle hyra 2år av henne var det tänkt.
så säger hon upp mej efter jag hyrt 1 månad, pga anledningar som är sånt skitsnack att jag inte ens orkar prata om det.
Jag hade inte misskött mig, knappt flyttat in.
skitsamma
bilen går fortfarande ! dock fortfarande småpiss me motorn, verkar ej frisk
Har sprungit på en motor, 12.5 på bakre raden o 12.0 på främre eller tvärt om,
nya stift o allmänt nyservad motor,
Ny låda har oxå införskaffats.
Ska ta den till jobbet och tvätta av/blästra och måla upp den.
så skall båda vevaxeltätningarna ventilkåpspackningen, och kamkedjan bytas när den ändå är lös.
alla bussningar i framvagnen skall bytas.
Men nu till den stora frågan.
Jag vill ha mer skjuts!!! Ska man försöka pillra på turbo eller bara lustgas eller någonting?
Vilket är mest prisvärt? sugen på att turbo konvertera, vill göra det så billigt som möjligt men fattar att det inte handlar om bara några tusen lappar. eller märks det stor skillnad "bara" man sugtrimmar som norrmanracing ?(var det väl)
Jag undrar, hur mycket sliter skrattgas på motorn?
eller ska man skita i det och ta det lite långsammare o bygga turbo så billigt som möjligt (fast hållbart)?
tacksam för alla synpunkter och åsikter
Mvh
Jag skulle hyra 2år av henne var det tänkt.
så säger hon upp mej efter jag hyrt 1 månad, pga anledningar som är sånt skitsnack att jag inte ens orkar prata om det.
Jag hade inte misskött mig, knappt flyttat in.
skitsamma
bilen går fortfarande ! dock fortfarande småpiss me motorn, verkar ej frisk
Har sprungit på en motor, 12.5 på bakre raden o 12.0 på främre eller tvärt om,
nya stift o allmänt nyservad motor,
Ny låda har oxå införskaffats.
Ska ta den till jobbet och tvätta av/blästra och måla upp den.
så skall båda vevaxeltätningarna ventilkåpspackningen, och kamkedjan bytas när den ändå är lös.
alla bussningar i framvagnen skall bytas.
Men nu till den stora frågan.
Jag vill ha mer skjuts!!! Ska man försöka pillra på turbo eller bara lustgas eller någonting?
Vilket är mest prisvärt? sugen på att turbo konvertera, vill göra det så billigt som möjligt men fattar att det inte handlar om bara några tusen lappar. eller märks det stor skillnad "bara" man sugtrimmar som norrmanracing ?(var det väl)
Jag undrar, hur mycket sliter skrattgas på motorn?
eller ska man skita i det och ta det lite långsammare o bygga turbo så billigt som möjligt (fast hållbart)?
tacksam för alla synpunkter och åsikter
Mvh