Man blir ju nästan generad av all uppmärksamhet å snälla ord, tack igen... Lumpan styr nog upp de där snart och tar ner mig på jorden med lite glåpord när de blir för mycket
Nog är ja riktigt glad över att få nyttja mitt jobbs makinpark i tid å otid
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Bättre sponsor får man leta efter!
Mathias>> Nog är de mycket tankar som bara snurrat runt själva bakaxelupphängningen och då är detta redan ett mer eller mindre färdigt koncept.
Tankverksamheten är nått som pågår dygnet runt, skulle påstå att det är nästan den största delen av byggandet. Tobbe vet vad jag pratar om, vi har lite av samma åkomma...
Hoppas ni inte tröttnat på bakaxel bilder för här kommer lite fler.
Äntligen ramla dom efterlängtade diffarna in
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ni som tycker att en är dyr, var glad för att ni bara behöver just en
![Bild](http://www.stahlherz.com/image/small/hf.jpg)
Tyckte infästningen till länkarmen var lite klen så ja förstärkte den.
![Bild](http://www.stahlherz.com/image/small/jf.jpg)
Samma gällde på andra sidan. Pappmallar är bra grejor.
![Bild](http://www.stahlherz.com/image/small/kf.jpg)
Enbart Tobbes fel som gjort att ja börjat utveckla en hatkärlek till plåt.
Tanken med dessa plåtbitar är att kunna justera camber på den annars stelopererade bakvagnen. Många som svetsat om sina
syncro bakvagnar har valt att montera plattorna så att de enbart går att ställa toe in och ut... så gjorde inte jag. Min toe justering kommer
isället att ske på den yttre länkarms infästningen med en egentillverkad exenter bussning. Men mer om den sen.
Hörde ja stancefolkets jubel? ååå va
lågt han kommer kunna åka när han vinlkat upp hjulen under skärmarna...
ledsen att göra er besvikna denna bil ska inte smeta oljetråg över hela stan.
nej denna bil ska bara framföras väldigt fort och våldsamt
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)