Izor's projekt /styling O kompressor)

Här skriver du om ditt projekt
dannyboy
VR6 newbie
Inlägg: 47
Blev medlem: ons 02 mar 2005, 14:08
Ort: Hising Island
Kontakt:

Inlägg av dannyboy »

BRA :D
Användarens profilbild
Mr_Gear
Lustgasare
Inlägg: 382
Blev medlem: sön 18 mar 2007, 22:24
Ort: Göteborg

Inlägg av Mr_Gear »

izor skrev:jo med rottisar så menar jag 2 av mina rottweilerar som ar skydds tränade.
Men oroa dig inte ja går ner varje timme o tittar till dom o tar ut dom för o kissa osv
Bra att du tar hand om dom ^^ både hundarna och FÖRHOPPNINGSVIS tjuvarna också :evil: fy fan hur kan man ha mage att göra så med något som någon uppenbarligen lagt ner mycket jobb och pengar på!!! Dom skulle mista en näve och få den upplanterad där solen aldrig lyser!!!!!
Bild
Användarens profilbild
NorrmanRacing
VR6 Guide
Inlägg: 128
Blev medlem: mån 08 jan 2007, 21:06
Ort: Olofström

Inlägg av NorrmanRacing »

Fyfan för malmö! Går ju inte ha en pryl ifred på det stället!
Användarens profilbild
Genuine
Vr6 Beroende
Inlägg: 60
Blev medlem: tor 13 apr 2006, 01:40
Ort: Bjärred

Inlägg av Genuine »

Lägg ut en köpesannons på det som stals.. Kanske svara någon, man vet aldrig.. Svarar dem så åker vi dit hela gänget =)
izor
Polerat insug
Inlägg: 25
Blev medlem: tis 31 okt 2006, 22:16
Ort: malmö

Inlägg av izor »

Har lagt ut en köpes annons på blocket igår!
Inte så troligt att nått dyker upp men men...

Det enda som kan vara lite lätt att hitta igen är huven eftersom den är jävligt sällsynt i sverige(den enda vad jag vet iaf)!

Om ja motförmodan skulle hitta något av mina grejer så kommer det inte att behövas mer än bara mig(jo kanske det behövs flera för att stoppa mig från att slita armen av dom o slå dom med den :twisted: )
izor
Polerat insug
Inlägg: 25
Blev medlem: tis 31 okt 2006, 22:16
Ort: malmö

Inlägg av izor »

Efterallt som hänt med stölden och diverse strul så lägger ja nu ner projekt golf, ska bara fixa till lite småsaker innan den ska bort...

På måndag lämnas bilen till en verkstad som kommer att byta tröskellådorna och montera sidokjolarna.
Sen när jag får hem bilen igen ska avgassystemet bytas och en ny grill ska på igen.

Och nu idag så tändes en lampa inne i bilen som ser ut som ett batteri, vad är den för??

Ja tror det är laddningslampan men är inte alls säker så det får väl bli vag som får fixa det..

Sen när bilen är helt ok igen o besikitgad så ska den säljas...
Användarens profilbild
Mr_Gear
Lustgasare
Inlägg: 382
Blev medlem: sön 18 mar 2007, 22:24
Ort: Göteborg

Inlägg av Mr_Gear »

izor skrev:Efterallt som hänt med stölden och diverse strul så lägger ja nu ner projekt golf, ska bara fixa till lite småsaker innan den ska bort...

På måndag lämnas bilen till en verkstad som kommer att byta tröskellådorna och montera sidokjolarna.
Sen när jag får hem bilen igen ska avgassystemet bytas och en ny grill ska på igen.

Och nu idag så tändes en lampa inne i bilen som ser ut som ett batteri, vad är den för??

Ja tror det är laddningslampan men är inte alls säker så det får väl bli vag som får fixa det..

Sen när bilen är helt ok igen o besikitgad så ska den säljas...
Det är som det ser ut... batteri, testa ladda hjälper inte det kanske batteriet är dåligt?

Trist att du ska behöva sälja den för nåt sånt här :cry: hoppas du återvänder med en annan fet vr6a nån gång...
Bild
Användarens profilbild
[VR6]DAN
*Donator*
Inlägg: 407
Blev medlem: mån 16 feb 2004, 06:28
Ort: Laholm/Halmstad

Inlägg av [VR6]DAN »

vad vill du ha för den som den står nu?
izor
Polerat insug
Inlägg: 25
Blev medlem: tis 31 okt 2006, 22:16
Ort: malmö

Inlägg av izor »

hade väl tänkt mig mellan 45-50 med fäljarna... kan även tänka mig att byta mot en sporthoj typ gsxr 750, cbr 900rr, ysf R6/R1 osv

Säljer nu även mina helt nya sparco evo stolar med fästen:: 10k jämt

Bild


har även ett helt nytt soundstream(TRA680.4) 4kanals slutsteg: 4500kr
2st Dub 12tums basar: 1000kr/st
ett earthquake 4 kanals slutsteg: 1500kr


Om något verkar intresant slå mig en pling på 0735-442443

Fick lägga allt hät eftersom jag tydligen inte kan posta under säljes=)

mvh jim
izor
Polerat insug
Inlägg: 25
Blev medlem: tis 31 okt 2006, 22:16
Ort: malmö

Inlägg av izor »

BUMP'ar denna tråden nu eftersom det verkar som dom försöker sälja min grejer nu!!!!

Kolla gärna igenom tråden så ser ni vad det va dom snodde från mig. och ser ni nått så kan ni alltid nå mig på 0735-442443...


Mvh izor(jim)
Användarens profilbild
Genuine
Vr6 Beroende
Inlägg: 60
Blev medlem: tor 13 apr 2006, 01:40
Ort: Bjärred

Inlägg av Genuine »

Fick ditt meddelande igår. Kanske dags o lägga ut en köpes annons på blocket?

Nu har det ju dock gått 6 månader, inte säkert det är samma killar som gjorde inbrott.. :/
Skriv svar