http://youtube.com/watch?v=TlTO5ueR8ys
http://youtube.com/watch?v=sN8IkOhlF8I
http://youtube.com/watch?v=uRGsqs_rP_4
S60:n väger väl? ung. lika mycket som R32:an. V40 är ju lättare...
Nu vet i stort sett bara de som gjort filmerna alla förutsättningar och hur bilarna kördes, men uppgifterna måste man ju lita på och R32:an "gubbkördes" inte...
S60 2.5T (210hk original)
V40 (245hk chiptrim)
Golf V R32 DSG (250hk original)
Skäl DSG mycket effekt månne? Annars trodde/hoppades jag det var mer drag i R32:an i jmf mot dessa volvos
Någon som har andra erfarenheter?
Golf V R32 är den verkligen så här slö?
Moderator: Skee^
-
- Vr6 Beroende
- Inlägg: 56
- Blev medlem: tis 10 okt 2006, 20:29
Golf V R32 är den verkligen så här slö?
MVH
Anders
Golf VR6 Syncro -98
=============
Anders
Golf VR6 Syncro -98
=============
-
- VR6-mentor
- Inlägg: 695
- Blev medlem: mån 25 dec 2006, 22:01
- Ort: Götet........
- Kontakt:
Vridmoment
Flygande start är inte VR6 motorn alls bra på,, 0-100 därimot.
MK5 väger 1597KG
MK4 väger 1447KG
4Hjulsdriften (Haldex 10%) snor kraft med, därför när folk ska köra med dyno med R32 så rycker dom säkringen för haldexen så det blir en Framhjulsdrivenbil så dom får riktiga mätvärden.
Medans kompisen i sin Saab Aero trycker gasen i botten och hans automat växlar ner låter jag min bil ligga i 6ans växel och jag följer efter =)
Flygande start är inte VR6 motorn alls bra på,, 0-100 därimot.
MK5 väger 1597KG
MK4 väger 1447KG
4Hjulsdriften (Haldex 10%) snor kraft med, därför när folk ska köra med dyno med R32 så rycker dom säkringen för haldexen så det blir en Framhjulsdrivenbil så dom får riktiga mätvärden.
Medans kompisen i sin Saab Aero trycker gasen i botten och hans automat växlar ner låter jag min bil ligga i 6ans växel och jag följer efter =)