VARNINGAR...

Här skriver vi om sånt som rör VR6.nu.
Har du ett förslag på en förbättring skriv den här.
Här kommer även information från oss om förändringar
Skriv svar
Anonymous

VARNINGAR...

Inlägg av Anonymous »

Har ett förslag om ett varnings system om inte detta fungerar:

Alltså Possitiv kritik JA
Personliga påhopp NEJ

För vissa härinne verkar inte fatta att vi ska vara trevliga mot varandra.
sedition
*Donator*
Inlägg: 68
Blev medlem: lör 13 maj 2006, 19:26
Ort: Linköping

Inlägg av sedition »

Och vem ska vara domare att avgöra vart gränsen går då?!
och ska ALLA modsen få sätta varningar?! Menar om en mod är på dåligt humör eller om han missuppfattar en fråga/kommentar så kan man bli varnad och till o med kanske bannad! sett på andra forum på nätet (inte bil relaterade sidor dock) hur modsen som har såna befogenheter blir helt puckade.. tanken är väl bra men jag tro inte det funkar nåt vidare i verkligheten..

Men va fan vet jag! Jag är ju bara östgöte ju :D :D :D
Loved By Few, Hated By Many, Feared By All.

Imorgon blir jag tolerant och finner till o med en idiot intressant.
Anonymous

Inlägg av Anonymous »

Om jag hänvisar till ett annat forum som jag inte nämner här, så kan man trycka iväg sin varning & skriva varför man tycker denna person ska bli varnad.

På så sätt kan det bli en bättre miljö härinne, för som det är nu så är det rena rama "geggan".
7en
Ny vaxad
Inlägg: 13
Blev medlem: ons 15 mar 2006, 23:04
Ort: Borås

Inlägg av 7en »

tycker det låter som en väldigt bra ide... man skickar varför nån ska bli bannad så får alla admins denna anmälan så får dem rösta vad som ska hända .. det tror jag skulle kunna funka rätt bra.
lagar bilar till ett bra pris bara att skicka ett pm
(jag och en kompis som jobbar som mekaniker)
Användarens profilbild
Henric
Hardcore VR6:are
Inlägg: 279
Blev medlem: mån 16 feb 2004, 09:22
Ort: Mjölby/Linköping

Re: VARNINGAR...

Inlägg av Henric »

-=VR6R=- skrev:Har ett förslag om ett varnings system om inte detta fungerar:

Alltså Possitiv kritik JA
Personliga påhopp NEJ

För vissa härinne verkar inte fatta att vi ska vara trevliga mot varandra.
Antar att du skriver om mig i detta inlägg, vart har jag gjort ett personligt påhopp på dig? jag skrev ett inlägg i en annan tråd du verkar inte fatta är det det som du menar som personlig på hopp? altså har jag kallat dig nånting? min första fråga i tex vr6 turbo inlägget va vad det spelade för roll om det fanns här eller inte? är det då ett påhopp? okar inte äns diskutera det men känner du att du har nått du vill säga så kan du skicka ett pm vett ja...
Anonymous

Inlägg av Anonymous »

Har inte skrivit om någon, men på nåt sätt så tar du på dig en del, varför det?

Jag som sagt har tagit upp det här nu, som jag hoppas går igenom så att vi slipper sånt här tjafs med varandra här på forumet. För vi ska ju vara trevliga, inte elaka & spydiga.

Det är många härinne som är trevliga, & så självklart så finns det en del som inte vet vad dom ska säga & då slänger dom ur sig något ur bara farten.

Men för att stoppa dessa personer så tycker jag att det är en kanon ide att starta upp detta förslag.

Men alla härinne har ju sina åsikter, så ta upp dem här så får vi se vad som händer med förslaget... Det är en bra början.
Användarens profilbild
Henric
Hardcore VR6:are
Inlägg: 279
Blev medlem: mån 16 feb 2004, 09:22
Ort: Mjölby/Linköping

Inlägg av Henric »

-=VR6R=- skrev:Har inte skrivit om någon, men på nåt sätt så tar du på dig en del, varför det?

Jag som sagt har tagit upp det här nu, som jag hoppas går igenom så att vi slipper sånt här tjafs med varandra här på forumet. För vi ska ju vara trevliga, inte elaka & spydiga.

Det är många härinne som är trevliga, & så självklart så finns det en del som inte vet vad dom ska säga & då slänger dom ur sig något ur bara farten.

Men för att stoppa dessa personer så tycker jag att det är en kanon ide att starta upp detta förslag.
Men du klart jag tar åt mig när du skrivet detta inlägg 10 minuter efter att jag skrivit in din tråd och du då skriver "vissa" det behövs ingen kärn fysiker för att räkna ut.

Tror inte heller nån varningar skulle leda nån vart, ge mig en varning sen då? hur många varningar ska man få? detta är ett forum min värld skulle inte gå under för att jag tex vart avstängd här i från, finns fler forum att surfa på om man nu vill det. Detta är ett bra forum men det skrivs för mycket onödiga trådar...
Anonymous

Inlägg av Anonymous »

Och du ska då vara den som bestämmer som vad som är en onödig tråd då lr?

Är inte det till för ADMIN att avgöra???!!!

Som sagt jag har inte namngivit de personer som har startat gräl osv... Men man märker ju nu vilka som tar åt sig, är du en av dem?

Som sagt jag låter ADMIN & de som har rätt att göra något åt detta ta på sig ansvaret. För det är inte min uppgift, jag vill bara att det ska vara en lugn & bra stämmning härinne. & jag är inte ensam :!:
Användarens profilbild
Henric
Hardcore VR6:are
Inlägg: 279
Blev medlem: mån 16 feb 2004, 09:22
Ort: Mjölby/Linköping

Inlägg av Henric »

-=VR6R=- skrev:Och du ska då vara den som bestämmer som vad som är en onödig tråd då lr?

Är inte det till för ADMIN att avgöra???!!!

Som sagt jag har inte namngivit de personer som har startat gräl osv... Men man märker ju nu vilka som tar åt sig, är du en av dem?

Som sagt jag låter ADMIN & de som har rätt att göra något åt detta ta på sig ansvaret. För det är inte min uppgift, jag vill bara att det ska vara en lugn & bra stämmning härinne. & jag är inte ensam :!:
Har jag sakt att du har skrivit en onödig tråd eller vaför tar du åt dig? jag har inte namgivit nån.

Admn får gärna avgöra vilka trådar som ska få va kvar även om jag önska att det vore lite mer hårader regler om vad som får va kvar, zatzy har tagit bort sitt offtopic så kanske man skulle göra här oxå? skulle höja nivån på foumet.

/Henric
Anonymous

Inlägg av Anonymous »

Henric skrev:
-=VR6R=- skrev:Och du ska då vara den som bestämmer som vad som är en onödig tråd då lr?

Är inte det till för ADMIN att avgöra???!!!

Som sagt jag har inte namngivit de personer som har startat gräl osv... Men man märker ju nu vilka som tar åt sig, är du en av dem?

Som sagt jag låter ADMIN & de som har rätt att göra något åt detta ta på sig ansvaret. För det är inte min uppgift, jag vill bara att det ska vara en lugn & bra stämmning härinne. & jag är inte ensam :!:
Har jag sakt att du har skrivit en onödig tråd eller vaför tar du åt dig? jag har inte namgivit nån.

Admn får gärna avgöra vilka trådar som ska få va kvar även om jag önska att det vore lite mer hårader regler om vad som får va kvar, zatzy har tagit bort sitt offtopic så kanske man skulle göra här oxå? skulle höja nivån på foumet.

/Henric
Jag har inte skrivit några onödiga trådar, vad jag vet. Eller har jag det, isåfall har väl alla det lr?

Om ingen hade skrivit en tråd härinne vad skulle då man ha ett forum till?!

Som sagt: Jag låter ADMIN bestämma vad som ska ske med detta. Punkt slut för min del :!:
Användarens profilbild
balcando
Site Admin
Inlägg: 644
Blev medlem: sön 25 apr 2004, 20:13
Ort: Drängsmark - Skellefteå

Inlägg av balcando »

när ni tycler det är nått som e fel så skicka ett pm till mig och tala om vad som är fel....
/Balcando
Site Admin

VW Passat VR6 Kombi -94 - R.I.P
VW ID.3 -21
ChArMoT
VR6 newbie
Inlägg: 49
Blev medlem: mån 16 feb 2004, 12:28
Ort: Södertälje

Inlägg av ChArMoT »

Grabbar, lugna er lite. Sänk inte nivån på vårat fina forum med erat gräl. Försök o lös det med varandra och snabbt :)
Föredetta syncro driver
Användarens profilbild
TLO
Turbo VR6a
Inlägg: 96
Blev medlem: tis 17 feb 2004, 07:15
Ort: Stockholm

Inlägg av TLO »

Instämmer helt mer ChArMoT......
Användarens profilbild
Kroll
V.I.P
V.I.P
Inlägg: 1482
Blev medlem: fre 07 okt 2005, 22:14
Ort: Göteborg

Inlägg av Kroll »

Diskution mellan 2 individer....kan man inte bara låsa tråden? Kanske inte löser ngt iofs.
Anonymous

Inlägg av Anonymous »

Här är ett förslag, & det är inte jag som grälar.

Men i nästan varenda tråd jag skriver eller svarar på så får man en massa spydiga kommentarer.

Så jag tog upp ett förslag här, för att eventuellt "rädda" den här sajten...

Men jag orkar inte bry mig längre... Så nu har ni sett mig för typ sista gången härinne... De som har bra kontakt med mig kan höra av sig via msn.

Jag tittar in senare då jag märkt att det blivit en ändring... :evil:
Skriv svar