autodelar.net

Här kan du tala om dina erfarenheter om en butik, verkstad eller bildelar
Bra och Dåliga
Golfvr6power89
Hardcore VR6:are
Inlägg: 274
Blev medlem: lör 18 jul 2009, 08:11
Ort: Skåne.Ystad

autodelar.net

Inlägg av Golfvr6power89 »

tjena gubbar ! rekommenderar dessa väldigt mycket ! köpte stift till bilen igenom dom väldigt bra rabatt fick jag också :D nu har ja beställt hjulager fram höger fick rabatt på denna med och skickas idag:)väldigt snabba leveranser och Roberto självklart är så jävla grym o schyst ! :D kommer verkligen beställa mer från han till både vr6an och min jeep v8 :) tänkte ja delar med mig detta till er gubbar:)
Användarens profilbild
Sjöqvistan
VR6-mentor
Inlägg: 828
Blev medlem: sön 30 maj 2010, 19:13
Ort: Nyköping

Re: autodelar.net

Inlägg av Sjöqvistan »

Gör inget annat än att hålla med. Har haft en del kontakt med Roberto när jag hållt på med min VR6, fick bra rabatter och schysst kille! :D
Kör:
Golf III VR 6 Syncro -96
VW Bora 1,6 -01

----------------------------
Kan läsa av felkoder OBD II/CAN-BUS/CANBUS till vw, audi, skoda och seat.

http://www.garaget.org/Sjoqvistan
Mackan
VR6 Guide
Inlägg: 132
Blev medlem: mån 07 jan 2008, 01:38
Ort: Stockholm

Re: autodelar.net

Inlägg av Mackan »

Instämmer jag också.
Roberto är klockren att ha att göra med. Köper alltid mina grejjer från honom och Autodelar i första hand.
Alltid bästa priset och bästa servicen enligt mig! Rekommenderas!
Regnar det köttbullar imorgon så kan vi ju gå ut och äta.
Användarens profilbild
polomannen
*Donator*
Inlägg: 1729
Blev medlem: sön 29 aug 2004, 09:45
Ort: STOCKHOLM

Re: autodelar.net

Inlägg av polomannen »

Har varit i kontakt med Roberto..kan säga han är en trevlig prick.
Så jag kan kan gott rekomendera han. :wink:

Sen får vi absolut inte glöma David på dli-teknik.
:wink:
Han har hjälp mej många gånger också.....

Två otroliga bra killar att handla delar ifrån.
Utför kamkedjebyten, reparationer samt felsökning av VR6 och andra VAG bilar i STHLM område.
/WIR LIBER DAS AUTOS
VW/Audi/SKODA Diagnos tekniker på heltid.
http://www.racimax.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dubstopimports.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
VR6Malmberget
Vr6 Beroende
Inlägg: 64
Blev medlem: tor 24 mar 2011, 21:35
Ort: Malmberget

Re: autodelar.net

Inlägg av VR6Malmberget »

Håller med i lovorden, snabb leverans ,snabb kontakt med Roberto..och bra priser.
graul
VR6-mentor
Inlägg: 454
Blev medlem: tor 06 aug 2009, 12:09
Ort: Stockholm

Re: autodelar.net

Inlägg av graul »

Har köpt lite delar därifrån, men jag kan inte påstå att det är snabb leverans. Det snabbaste var en huvudbromscylinder som tog ca 4 dagar att få hem så det får väl räknas som snabbt.
Brorsan däremot köpte lite delar till sin bil för kanske 2 år sen, bla en spindelled som han fick underkänt på besiktningen dagen efter, fick en kommentar från bes. mannen att den var nog köpt på skroten, det var jag som körde dit den så jag vet vad han sa. Brorsan ringde då och fick en ny direkt utan krångel. Han passade på att samtidigt som spindelleden köpa damasker till drivaxlarna men de var restade då och har inte kommit än. Tur att det var postförskott då. Jag har också köpt lite länkarmar och smågrejer när jag smällde med min golf 2. Då tog det några veckor att få hem grejorna, det var 2009 om inte minnet sviker.

Vill absolut inte klaga utan bara dela med mig av mina erfarenheter. Jag tycker att det är väldigt bra priser och kundbemötande men har antagligen bara haft otur när jag beställt delar..
Green vr6
VR6 Guide
Inlägg: 182
Blev medlem: tor 07 jan 2010, 15:08
Ort: Norrbotten

Re: autodelar.net

Inlägg av Green vr6 »

Jag har bara negativ erfarenhet av Autodelar.net är bland det segaste jag haft med göra, leveranser tar ju gode lång tid på sig från det man får orderbekräftelse tills grejerna är packade och skickade kan det ta 3-4 dagar.=/
Har hunnit vara till lokalhandlare och beställt delar som kom dan baki=)

Efter 3-4 dagar utan nå som helst grejer eller bekräftelse via mail på grejerna är skickade eller svar via mail har jag lessnat=/
vad är detta för skit bolag? nej hädanefter håller man sig till dom lite dyrare men ack så mkt bättre bolagen.

Rekomenderar inte detta bolag till nån, bra priser ja men grejerna verkar ju inte finnas.
Vw-Andreas
V.I.P
V.I.P
Inlägg: 1420
Blev medlem: mån 28 jun 2010, 19:12
Ort: Ljungby

Re: autodelar.net

Inlägg av Vw-Andreas »

har vi någon rabatt på autodelar?????? tänkte beställa motorkuddar nämligen :p
Skriv svar