Ny bil & nytt projekt, som det ser ut just nu..

Här skriver du om ditt projekt
Skriv svar
Användarens profilbild
Kroll
V.I.P
V.I.P
Inlägg: 1482
Blev medlem: fre 07 okt 2005, 22:14
Ort: Göteborg

Inlägg av Kroll »

Hagmans mattsvarta spray men det är inget jag rekomenderar. Gick åt 6½ burk, plus en burk till om jag nu ska lacka solskydden och handtagen.
tobbe80
VR6-mentor
Inlägg: 674
Blev medlem: mån 01 okt 2007, 22:28
Ort: Borås

Inlägg av tobbe80 »

skulle lackat handtagen och solskydden med ! stämmer liksom inte in riktigt när resten är svart nu :? får du fixa svarta paneler med snart :lol:
Golf 3 VR6 -92 / Golf 3 VR6 -93
Användarens profilbild
Kroll
V.I.P
V.I.P
Inlägg: 1482
Blev medlem: fre 07 okt 2005, 22:14
Ort: Göteborg

Inlägg av Kroll »

tobbe80 skrev:skulle lackat handtagen och solskydden med ! stämmer liksom inte in riktigt när resten är svart nu :? får du fixa svarta paneler med snart :lol:
Jag det får nog bli svarta handtag och solskydden också... ABC stolparna vet jag en som har men blir lite dyrt för dem behöver fraktas och kommer garanterat gå som skrymmande.
tobbe80
VR6-mentor
Inlägg: 674
Blev medlem: mån 01 okt 2007, 22:28
Ort: Borås

Inlägg av tobbe80 »

Kroll skrev:
tobbe80 skrev:skulle lackat handtagen och solskydden med ! stämmer liksom inte in riktigt när resten är svart nu :? får du fixa svarta paneler med snart :lol:
Jag det får nog bli svarta handtag och solskydden också... ABC stolparna vet jag en som har men blir lite dyrt för dem behöver fraktas och kommer garanterat gå som skrymmande.
ang stolparna va det en liten peak för att jag har och inte du hihi :P
Golf 3 VR6 -92 / Golf 3 VR6 -93
Användarens profilbild
Kroll
V.I.P
V.I.P
Inlägg: 1482
Blev medlem: fre 07 okt 2005, 22:14
Ort: Göteborg

Inlägg av Kroll »

Bild
Bild
Bild
Bild

Underbart att börja få ihop alla delar till min lilla motorrenovering. Tar sin lilla tid att skrapa ihop alla cash ;)
Toppbultarna, vevlager och ramlager är beställda....resten så som oljepump, vattenpump osv osv får jag avvakta med ett tag men det kommer beställas också.

Tack som fan lillen730 och z-vr6nitrous!!
david_malax
VR6-mentor
Inlägg: 485
Blev medlem: ons 06 maj 2009, 14:23
Ort: ängelholm
Kontakt:

Inlägg av david_malax »

blev ju bra med taket, men jag måste säga att det e manligare och klä det :D men ser bra ut.
Användarens profilbild
Kroll
V.I.P
V.I.P
Inlägg: 1482
Blev medlem: fre 07 okt 2005, 22:14
Ort: Göteborg

Inlägg av Kroll »

david_malax skrev:blev ju bra med taket, men jag måste säga att det e manligare och klä det :D men ser bra ut.
Håller med dig, lär ju lbi jävligt mkt billigare också =))
Användarens profilbild
Kroll
V.I.P
V.I.P
Inlägg: 1482
Blev medlem: fre 07 okt 2005, 22:14
Ort: Göteborg

Inlägg av Kroll »

Slänger in lite bilder på bilen ifrån dagen innan avställning inför vintern.
Var hemma hos tobbe80 som har den vita och så passade vi på att knäppa lite bilder på bilarna. Nu är min bil avställd inför vintern..
Motorrenoveringen kommer ta hela vintern minst men uppdaterar så fort det händer ngt.

Bild
Bild
Bild
Bild
Puttski
Lustgasare
Inlägg: 377
Blev medlem: mån 03 maj 2010, 16:02
Ort: Kungälv

Inlägg av Puttski »

Sjukt fräsch, din Vr6a :) Tobbes likaså..

Du kan väl ta o renovera min motor med när du e klar med din? ;)
Min bil: http://www.garaget.org/?car=210746" onclick="window.open(this.href);return false;

Utför Kamkedjebyten och annan service!
Användarens profilbild
Kroll
V.I.P
V.I.P
Inlägg: 1482
Blev medlem: fre 07 okt 2005, 22:14
Ort: Göteborg

Inlägg av Kroll »

Sådär ja nu är det lite ändrade planer. Som det ser ut just nu kommer min pärla få bo kvar hos mig.

Kommer dock inte göra många knop med den mer en att köra den i år. Ska samla ihop lite cash och lämna den på polering iaf.

om det händer ngt mer får tiden utvisa!!
Skriv svar