Golf CC! -09

Här skriver du om ditt projekt
Användarens profilbild
Pouzar
V.I.P
V.I.P
Inlägg: 1431
Blev medlem: tis 14 nov 2006, 13:32
Ort: Gävle

Inlägg av Pouzar »

dahlenlund
Emil, vi kanske snackar me kroll ? ;)

Han begärde ju rätt mycket för den först..
Sen gick han ner själv, sen prutade emil på tele, och sen prutade jag ner den för massa "fel" som är lätt fixat för den händige :) men alltsomallt 12000kr tror ja vi fick ner den :twisted:
dahlenlund
VR6 newbie
Inlägg: 38
Blev medlem: fre 13 jul 2007, 21:43
Ort: Gävle

Inlägg av dahlenlund »

alexander_ skrev:den är frän : ) åkbilder någon dag emil?
ja absolut :D det vore skit nice : ) det vore snällt om vi kunde ta några sånt är allti roligt å kolla på
Användarens profilbild
eMiL
Moderator
Inlägg: 1989
Blev medlem: lör 16 sep 2006, 20:38
Ort: Göteborg

Inlägg av eMiL »

Åhh harre :D
Det var inte dåligt!

Grattis!
VW Golf MK4 R32 2003
Audi RS3 2016
3xiM
Hardcore VR6:are
Inlägg: 204
Blev medlem: sön 03 jun 2007, 18:41
Ort: Malmö
Kontakt:

Inlägg av 3xiM »

dahlenlund skrev:hehe jo den är ganska fin i lacken men det finns gansla mkt rost på högerframskärm, dock längst nere på skärmen så det är kanske inte det första man lägger märket till 8)
Har lite plitor på min med! Ser iaf bra ut på avstånd:D
VR6 ;)
mathias
VR6 Till 1000
Inlägg: 1022
Blev medlem: fre 07 jul 2006, 01:41
Ort: arvika

Inlägg av mathias »

Svarta bilar kan bli så rätt med välpolerad lack, denna
skönhet var verkligen skitsnygg på bild.
Håll efter skicket på denna pärla och tvätta ofta :wink:
Show us the meaning of haste
dahlenlund
VR6 newbie
Inlägg: 38
Blev medlem: fre 13 jul 2007, 21:43
Ort: Gävle

Inlägg av dahlenlund »

hehe jo bra ser den ut på avstånd, jag tvättar den ofta : ) tacktack
Användarens profilbild
Genuine
Vr6 Beroende
Inlägg: 60
Blev medlem: tor 13 apr 2006, 01:40
Ort: Bjärred

Inlägg av Genuine »

Najs bil! :) Likadan fälgar som jag hade förr, de passar ruuuskigt bra på golfen!
dahlenlund
VR6 newbie
Inlägg: 38
Blev medlem: fre 13 jul 2007, 21:43
Ort: Gävle

Inlägg av dahlenlund »

hehe tackar, men jag vill ha djupa fälgar : )
dahlenlund
VR6 newbie
Inlägg: 38
Blev medlem: fre 13 jul 2007, 21:43
Ort: Gävle

Inlägg av dahlenlund »

nya fälgar,däck och tonade baklysen :)
Användarens profilbild
Pouzar
V.I.P
V.I.P
Inlägg: 1431
Blev medlem: tis 14 nov 2006, 13:32
Ort: Gävle

Inlägg av Pouzar »

så badass 8) satt som gjutet på din bil när vi la på dom där däcken vettu :) blev grymt resultat... 195/40R16 FTW!! :twisted:
dahlenlund
VR6 newbie
Inlägg: 38
Blev medlem: fre 13 jul 2007, 21:43
Ort: Gävle

Inlägg av dahlenlund »

Pouzar skrev:så badass 8) satt som gjutet på din bil när vi la på dom där däcken vettu :) blev grymt resultat... 195/40R16 FTW!! :twisted:
tack ^^ tack vare dig som jag har däcken och fälgarna får väll ta nån dag då vi fotar alla 3 bilarna, duvet vilka jag menar
TheDeadDorkster
*Donator*
Inlägg: 1143
Blev medlem: sön 22 aug 2004, 09:29
Ort: Norrbotten
Kontakt:

Inlägg av TheDeadDorkster »

Mina gamla fälgar :) Hoppas du blev nöjd med dom. Se nu enbart till att köra slut på det sista av däcken ;) Dom är enbart bra att köras slut. Som du kanske märkte hade jag nött bort texten på halva kinden. Det var eftersom stommarna är så otroligt mjuka hos dom :P

I alla fall hoppas jag att du uppskattar arbetet jag har lagt ner på att renovera fälgarna. Då jag köpte dom var dom verkligen i ett otroligt risigt skick!
Respect a mans car, and he'll respect you

min VR6@ Garaget http://www.garaget.org/?car=332605" onclick="window.open(this.href);return false;
dahlenlund
VR6 newbie
Inlägg: 38
Blev medlem: fre 13 jul 2007, 21:43
Ort: Gävle

Inlägg av dahlenlund »

TheDeadDorkster skrev:Mina gamla fälgar :) Hoppas du blev nöjd med dom. Se nu enbart till att köra slut på det sista av däcken ;) Dom är enbart bra att köras slut. Som du kanske märkte hade jag nött bort texten på halva kinden. Det var eftersom stommarna är så otroligt mjuka hos dom :P

I alla fall hoppas jag att du uppskattar arbetet jag har lagt ner på att renovera fälgarna. Då jag köpte dom var dom verkligen i ett otroligt risigt skick!
jasså dina gamla fälgar : ) du ska veta att jag är über nöjd med dom, satt fint på min bil tycker jag. skit snällt med frakt osv va ju pouzar som skötte affären med dig :)
TheDeadDorkster
*Donator*
Inlägg: 1143
Blev medlem: sön 22 aug 2004, 09:29
Ort: Norrbotten
Kontakt:

Inlägg av TheDeadDorkster »

Hehe, glad att dom gick till en annan fin vr6, istället för en med mycket tupperware :) Det är faktiskt skönare att veta att mina gamla grejer kommer till användning hos någon som uppskattar det (åtminstone hälften) så mycket som jag gjorde det :)
Respect a mans car, and he'll respect you

min VR6@ Garaget http://www.garaget.org/?car=332605" onclick="window.open(this.href);return false;
dahlenlund
VR6 newbie
Inlägg: 38
Blev medlem: fre 13 jul 2007, 21:43
Ort: Gävle

Inlägg av dahlenlund »

TheDeadDorkster skrev:Hehe, glad att dom gick till en annan fin vr6, istället för en med mycket tupperware :) Det är faktiskt skönare att veta att mina gamla grejer kommer till användning hos någon som uppskattar det (åtminstone hälften) så mycket som jag gjorde det :)
hehe helt rätt, jag är mer än supernöjd ska du veta : )
Skriv svar