Har ni sett vår gamla Vr6a?

Här skriver vi om vi undrar över någon vr6 vi sett nån stans eller om vi vill tala om att man sett en snygg vr6....
ChArMoT
VR6 newbie
Inlägg: 49
Blev medlem: mån 16 feb 2004, 12:28
Ort: Södertälje

Har ni sett vår gamla Vr6a?

Inlägg av ChArMoT »

8800 nya inlägg :D Här har man inte varit på ett tag. (inte så konstigt, har inte kvar sexan).

Vet någon var vår gamla vr6a finns? (den med lambodörrarna) ja ni som är veteraner här vet vilken jag talar om. Eventuellt om ägaren har lagt upp den på nätet någonstans. Garaget.org finns den inte på.
Föredetta syncro driver
TheDeadDorkster
*Donator*
Inlägg: 1143
Blev medlem: sön 22 aug 2004, 09:29
Ort: Norrbotten
Kontakt:

Inlägg av TheDeadDorkster »

Tyvärr har jag inte alls sett er gamla pärla, och vet ej om snubben som köpte den sålde vidare den :(

För er som inte vet vilken bil det är:
Bild
Respect a mans car, and he'll respect you

min VR6@ Garaget http://www.garaget.org/?car=332605" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarens profilbild
Ronnie Mattsson
Site Admin
Inlägg: 1166
Blev medlem: sön 27 feb 2005, 20:24
Ort: Sorunda

Inlägg av Ronnie Mattsson »

Lustigt Firas att du postade detta eftersom jag för inte alls länge sedan tänkte samma sak, var tog den vägen.
Bilen i sig är ju speciell och försvinner inte bara, kan man tycka.
Användarens profilbild
Jahappz
Site Admin
Inlägg: 800
Blev medlem: sön 06 nov 2005, 13:59
Ort: Värnamo

Re: Har ni sett vår gamla Vr6a?

Inlägg av Jahappz »

ChArMoT skrev:8800 nya inlägg :D Här har man inte varit på ett tag. (inte så konstigt, har inte kvar sexan).

Vet någon var vår gamla vr6a finns? (den med lambodörrarna) ja ni som är veteraner här vet vilken jag talar om. Eventuellt om ägaren har lagt upp den på nätet någonstans. Garaget.org finns den inte på.
kollat upp den i vägverketsregister då?
VW Passat B8 2,0 GTR -2018
Audi S4 2,7 -1999
VW Golf MK2 1,8T -1987
Skriv svar