Frågor ang fönsterhissar.

Forum för bilar med R32 motorer

Moderator: Skee^

Användarens profilbild
Dajjmen
Turbo VR6a
Inlägg: 93
Blev medlem: lör 12 nov 2011, 09:51
Ort: Helsingborg

Frågor ang fönsterhissar.

Inlägg av Dajjmen »

Hej.

Hur fungerar fönsterhissarna på era R32or. Är det automatisk upp och ner på båda rutorna när man trycker till knappen helt?
På min bil så fungerar bara förarsidan neråt automatiskt, allt annat måste man hålla in knappen. Är detta nått man kan fixa i VagCom? Eller nått annat som strular?

//Dajjmen
OnlineEvil
VR6 Guide
Inlägg: 132
Blev medlem: tor 29 apr 2010, 15:09
Ort: Stockholm/Jakobsberg

Re: Frågor ang fönsterhissar.

Inlägg av OnlineEvil »

Dajjmen skrev:Hej.

Hur fungerar fönsterhissarna på era R32or. Är det automatisk upp och ner på båda rutorna när man trycker till knappen helt?
På min bil så fungerar bara förarsidan neråt automatiskt, allt annat måste man hålla in knappen. Är detta nått man kan fixa i VagCom? Eller nått annat som strular?

//Dajjmen
På min så är det automatiskt upp/ner fram men inte bak. Men tror inte det ska vara det bak heller
Användarens profilbild
Dajjmen
Turbo VR6a
Inlägg: 93
Blev medlem: lör 12 nov 2011, 09:51
Ort: Helsingborg

Re: Frågor ang fönsterhissar.

Inlägg av Dajjmen »

OnlineEvil skrev:
Dajjmen skrev:Hej.

Hur fungerar fönsterhissarna på era R32or. Är det automatisk upp och ner på båda rutorna när man trycker till knappen helt?
På min bil så fungerar bara förarsidan neråt automatiskt, allt annat måste man hålla in knappen. Är detta nått man kan fixa i VagCom? Eller nått annat som strular?

//Dajjmen
På min så är det automatiskt upp/ner fram men inte bak. Men tror inte det ska vara det bak heller
Ne bak förstår jag, men då furagerar bara min auto ner på förarsidan. Hur ska jag göra för att få det att fungera som på din? Nån säkring eller relä?

//Dajjmen
Skriv svar