Borttagning av rökt luft i kupén?

Hur gör du när du vårdar bilen? Dela med dig av din erfarenhet här
Veidec_racing
Vr6 Beroende
Inlägg: 51
Blev medlem: mån 11 jul 2005, 10:38
Ort: Ullared
Kontakt:

Inlägg av Veidec_racing »

haha =) jo men denna gå runt i hela ac systemet och runt i bilens alla skrymslen och vrår och dödar alla illaluktande partiklar. jag känner till rekondare som har slängt ut fog maskinen och tagit in denna istället för att den är både bättre och snabbare. Men ni gör som ni vill... jag kan fixa sånna om ni är sugna på att testa =)
Behöver du råd om bilvård? Fråga mig. 070 510 42 57 jag utför även jobb själv!!!

VEIDEC RACING

MVH: :twisted: David :twisted:
Hedberg
*Donator*
Inlägg: 345
Blev medlem: fre 18 mar 2005, 13:25
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av Hedberg »

Så långt är jag med, menar att om partiklarna kommer från hundgrejs i sätet så borde man först tvätta bort det och sen använda det för att få bort lukten. Annars döljer den bara lukten sålänge hudgrejset är kvar på sätena..??
Golf MKIV -03
"Vi är inte de sista av igår, möjligen de första av idag"
Veidec_racing
Vr6 Beroende
Inlägg: 51
Blev medlem: mån 11 jul 2005, 10:38
Ort: Ullared
Kontakt:

Inlägg av Veidec_racing »

du menar sååå =) jo man ska ju först tvätta sätena med riktig klädsel tvätt eller ibland kan det räcka med att man bara dammsuger väldigt noga =) säg bara till om ni vill handla något =)
Behöver du råd om bilvård? Fråga mig. 070 510 42 57 jag utför även jobb själv!!!

VEIDEC RACING

MVH: :twisted: David :twisted:
Lyngmo
Hardcore VR6:are
Inlägg: 266
Blev medlem: lör 06 dec 2008, 08:56
Ort: Helsingborg

Inlägg av Lyngmo »

vad ska du ha för air clean? i min bil luktar det lite surt. testat med raggar granar men luktar nice en dag sen lukar det inte hallon längre :(
Veidec_racing
Vr6 Beroende
Inlägg: 51
Blev medlem: mån 11 jul 2005, 10:38
Ort: Ullared
Kontakt:

Inlägg av Veidec_racing »

100 låter de bra för en? eller hur många vill du ha? :P
Behöver du råd om bilvård? Fråga mig. 070 510 42 57 jag utför även jobb själv!!!

VEIDEC RACING

MVH: :twisted: David :twisted:
Skriv svar