Krockat:(

Vilket bolag har du?
Och hur mycket betalar du?
Bra/Dåliga/Billigast/Dyrast
Skriv svar
Användarens profilbild
NorrmanRacing
VR6 Guide
Inlägg: 128
Blev medlem: mån 08 jan 2007, 21:06
Ort: Olofström

Krockat:(

Inlägg av NorrmanRacing »

Jaha då har man krockat golfen, Hela framvagnen e shev och hjulupphängningen är sönder och alla fälgarna e skrot och lite småfel!
Ska kosta 42000 sek att reparera bilen så förmodligen köper försäkringsbolagen ut bilen av mig!
Men nu till ett annat problem! jag har ju trimmat bilen för ett par tusen och har alla orginal delar hemma! Kan jag ha sån tur så jag får byta tillbax mina trimmkammar, insug, chipp, spridare, extractor med mera mot mina orginaldelar?/mvh adam!
Användarens profilbild
Kroll
V.I.P
V.I.P
Inlägg: 1482
Blev medlem: fre 07 okt 2005, 22:14
Ort: Göteborg

Inlägg av Kroll »

Borde inte vara några problem. Snacka med din försäkringsgubbe. kan ju bli problem iofs. om du säger att du har trimmat bilan kanske?
Skee^
VR6-mentor
Inlägg: 695
Blev medlem: mån 25 dec 2006, 22:01
Ort: Götet........
Kontakt:

Inlägg av Skee^ »

vart står bilen? kan du prata med garaget? skroten?
Gamla bilen!
Bild
Användarens profilbild
NorrmanRacing
VR6 Guide
Inlägg: 128
Blev medlem: mån 08 jan 2007, 21:06
Ort: Olofström

Inlägg av NorrmanRacing »

Kroll skrev:Borde inte vara några problem. Snacka med din försäkringsgubbe. kan ju bli problem iofs. om du säger att du har trimmat bilan kanske?
okej okej ska göra det! han ska komma och titta på den nu i veckan och värdera den och så!


Den står på en V.A.G här i byn! kanske tar hem den och ev plocka bort alla delar som kan säljas/återanvändas!
Mockba
Drivknut
Inlägg: 16
Blev medlem: sön 03 feb 2008, 17:05

Inlägg av Mockba »

NorrmanRacing skrev:
Kroll skrev:Borde inte vara några problem. Snacka med din försäkringsgubbe. kan ju bli problem iofs. om du säger att du har trimmat bilan kanske?
okej okej ska göra det! han ska komma och titta på den nu i veckan och värdera den och så!


Den står på en V.A.G här i byn! kanske tar hem den och ev plocka bort alla delar som kan säljas/återanvändas!
Om de går bra med din plan så är jag intresserad av att köpa:) Mvh Jonas
NeXen
VR6-mentor
Inlägg: 944
Blev medlem: sön 06 nov 2005, 16:14
Ort: skövde/Mariestad
Kontakt:

Inlägg av NeXen »

Dom kommer säker att lösa ut golfen men säg att du vill köpa loss den för ca 5000kr..
inte bra att säga att den är trimmad m.m säg bara att motorn är "nyare" och den vill du ha kvar
Användarens profilbild
NorrmanRacing
VR6 Guide
Inlägg: 128
Blev medlem: mån 08 jan 2007, 21:06
Ort: Olofström

Inlägg av NorrmanRacing »

NeXen skrev:Dom kommer säker att lösa ut golfen men säg att du vill köpa loss den för ca 5000kr..
inte bra att säga att den är trimmad m.m säg bara att motorn är "nyare" och den vill du ha kvar
Ja det är nog ett alternativ! men det verkar ordna sig nu! Har varit nere o lånat släp och fixat hem bilen för försäkrings gubben hade inte tittat på den! så jag rullar ner den till verkstaden på måndag morgon i orginalskick!
Så nu blir det till att gå ut i garaget o påbörja demonteringen :(
3xiM
Hardcore VR6:are
Inlägg: 204
Blev medlem: sön 03 jun 2007, 18:41
Ort: Malmö
Kontakt:

Inlägg av 3xiM »

Tungt de där:/, hur gick det till?
VR6 ;)
Robin
V.I.P
V.I.P
Inlägg: 1380
Blev medlem: tis 14 nov 2006, 15:40
Ort: Luleå
Kontakt:

Inlägg av Robin »

Tråkigt att behöva krocka bilen :( Blir de att sälja vidare utrustningen eller?
Vr6 2.9 12v -93 Busbil
Nissan Maxima 3.0 V6 -92 2.a bil
http://www.garaget.org/?car=40496
Användarens profilbild
NorrmanRacing
VR6 Guide
Inlägg: 128
Blev medlem: mån 08 jan 2007, 21:06
Ort: Olofström

Inlägg av NorrmanRacing »

3xiM skrev:Tungt de där:/, hur gick det till?
Kom in i en rondell i lite hög hastighet o fick upp 2 hjul på rondellen o fick kast på bilen mot en hög trotoar kant :(
Nyman
VR6 Guide
Inlägg: 189
Blev medlem: sön 12 feb 2006, 19:57
Ort: Ekenäs,Finland

Inlägg av Nyman »

Fy faan aldri roligt såntdär!
Skriv svar