jag ska uppdatera forumet...

Här skriver vi om sånt som rör VR6.nu.
Har du ett förslag på en förbättring skriv den här.
Här kommer även information från oss om förändringar

Ska vi byta färg?

Nej
8
32%
Japp, Nått Ljusare
17
68%
Japp, Nått Mörkare
0
Inga röster
 
Antal röster: 25

TheDeadDorkster
*Donator*
Inlägg: 1143
Blev medlem: sön 22 aug 2004, 09:29
Ort: Norrbotten
Kontakt:

Inlägg av TheDeadDorkster »

Att ha flera val skulle kunna vara roligt för de som vill. Jag är nöjd som det är- Däremot tycker jag också att folket som vill ha en annan färg ska kunna välja en annan färg.

Men istället för att byta färg, är det inte roligare att sätta dit en garage-plugin?
Respect a mans car, and he'll respect you

min VR6@ Garaget http://www.garaget.org/?car=332605" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarens profilbild
Henric
Hardcore VR6:are
Inlägg: 279
Blev medlem: mån 16 feb 2004, 09:22
Ort: Mjölby/Linköping

Inlägg av Henric »

Jag skulle absolut vilja ha nått som är ljusar än dagens mörka färger.


Henric
Användarens profilbild
Janne
Vr6 Beroende
Inlägg: 66
Blev medlem: tor 17 jun 2004, 00:38
Ort: Ängelholm

Inlägg av Janne »

Nej, byta inte! Färgerna är ju ett av våra vaumärken, precis som typsnittet i loggan.
Däremot kan man väl ha ett par alternativ under "Profil" där var och en kan ändra sitt eget där hemma.
*¤ Sharan VR6 ¤*
Tillbaks på forumet
Användarens profilbild
balcando
Site Admin
Inlägg: 644
Blev medlem: sön 25 apr 2004, 20:13
Ort: Drängsmark - Skellefteå

Inlägg av balcando »

flera färger kommer det alldrig bli då det en ofantlig massa tid bakom varje färg....
tex när jag lägger in garagemodden.... måste jag gör ändríngar i alla färger...


PS garage modden kommer i samband med denna uppdatering.... DS
/Balcando
Site Admin

VW Passat VR6 Kombi -94 - R.I.P
VW ID.3 -21
Användarens profilbild
TLO
Turbo VR6a
Inlägg: 96
Blev medlem: tis 17 feb 2004, 07:15
Ort: Stockholm

Inlägg av TLO »

Tycker personligen det finns andra och betydligt bättre saker att uppdatera på forumet, än att byta färgen som vi haft från det att forumet grundades.
Exempel på detta är ;

* Ordna så man enkelt kan lägga upp bilder i inläggen i trådarna dvs en "browse" knapp och ruta där man klistar in bilden från sin hårddisk.

* Uppdatera "medlemmarna". Verkar som detta forums syfte, dvs att vara ett forum av och för VR6 ÄGARE, har helt runnit urt i sanden! Börjat likna lunarstorm sista tiden, med alla märkliga och onödiga inlägg som inget tillför

* Forumets "linje" verkar gå mer och mer åt att bli ett Golf forum....det finns fler bilar med Dessa Motorer, dock märks inte detta av bilderna på förstasidan tex....

* Har vår "sponsor" uppe i högra hörnet visat forumet nåt intresse? Tjänar vi något löpande på att de annonserar här? 20% på chippning ger Its Fun till vem som helst på mässor o likn..... ser fortfarande inte vad "vi" har fått för deal här.

* Bra att rubriker av typen "Bibeln" och "spotting" kommer upp! Bra jobb.


Några åsikter. Mvh TLO
Användarens profilbild
balcando
Site Admin
Inlägg: 644
Blev medlem: sön 25 apr 2004, 20:13
Ort: Drängsmark - Skellefteå

Inlägg av balcando »

The lonely One skrev:
* Ordna så man enkelt kan lägga upp bilder i inläggen i trådarna dvs en "browse" knapp och ruta där man klistar in bilden från sin hårddisk.
Ska kolla detta....
The lonely One skrev: * Forumets "linje" verkar gå mer och mer åt att bli ett Golf forum....det finns fler bilar med Dessa Motorer, dock märks inte detta av bilderna på förstasidan tex....
Kan bero på att vr6 är vanligast i just golf...
Bilderna på första sidan är dom som lagt in sina bilar i vr6 ägare och då har jag tagit en bild från dom som slumpas fram och golfen är även där vanligast så blir ju slumpens val en golf vanligare än dom andra
The lonely One skrev: * Har vår "sponsor" uppe i högra hörnet visat forumet nåt intresse? Tjänar vi något löpande på att de annonserar här? 20% på chippning ger Its Fun till vem som helst på mässor o likn..... ser fortfarande inte vad "vi" har fått för deal här.
Nej det har inte get forumet nått utan bara medlemmarna...
Har en tanke på att det ska kosta att få vara där....
Ska lösa det i den uppdaterade versionen
The lonely One skrev: * Bra att rubriker av typen "Bibeln" och "spotting" kommer upp! Bra jobb.
Tack för kommerntarerna.
hopppas bara bibeln blir nått bra.... med mycket bra information i...
/Balcando
Site Admin

VW Passat VR6 Kombi -94 - R.I.P
VW ID.3 -21
Anonymous

Inlägg av Anonymous »

Jo jag hoppas oxå att VR6 bibeln, blir något bra :wink:
Användarens profilbild
timbertaz
*Donator*
Inlägg: 76
Blev medlem: mån 16 feb 2004, 21:21
Ort: Borås
Kontakt:

Inlägg av timbertaz »

* Uppdatera "medlemmarna". Verkar som detta forums syfte, dvs att vara ett forum av och för VR6 ÄGARE, har helt runnit urt i sanden! Börjat likna lunarstorm sista tiden, med alla märkliga och onödiga inlägg som inget tillför
Går det inte att göra så att man måste skriva vart man bor i sin profil
grymt irriterande när man ska behöva fråga vart folk bor om man tex vill köpa något

VR6 Ägare borde uppdateras fler bilar borde finnas med och vissa bilar kanske skulle tas bort eller ändras då dom bytt ägare flera gånger

Om man ändrar såna här saker kommer det ju innebära att man vet vart folket bor och det är lättare att känna igen varandra.
Tycker det kommit så mycket folk man inte vet nått om
jag känner att jag skulle ha större glädje av detta än ett färgbyte
Anonymous

Inlägg av Anonymous »

Det är oxå många som inte ens har någon VR6 som är här o tjatar... Men men jag bryr mig inte så mycket om det... Bara de tillför något.

Men det känns som om det är mer ett bil forum för vilka bilar som helst...
Användarens profilbild
TLO
Turbo VR6a
Inlägg: 96
Blev medlem: tis 17 feb 2004, 07:15
Ort: Stockholm

Inlägg av TLO »

Verkar vara fler som delar mina åsikter. Kanske dags att styra upp forumet lite?
TheDeadDorkster
*Donator*
Inlägg: 1143
Blev medlem: sön 22 aug 2004, 09:29
Ort: Norrbotten
Kontakt:

Inlägg av TheDeadDorkster »

Jag måste medge att inte alla inlägg handlar om vr6 mer, och att man sista tiden har fått mer och mer konstiga svar, men detta kan vara en tillfällig fas, om det inte enbart är en fas, så blir det väl att se till att någon moderator skapar lite ordning och reda i detta.

Om att det handlar mest om Golf VR6 är eftersom det är vanligaste bilen med VR6-motor, precis som balcando säger

Det med annonserna är redan skriven i reglerna för annonserna, men tyvärr följs dessa aldrig. Oftast behövs det inte ändras eftersom all information redan finns, men som du säger: veta vars produkten finns är viktigt! Däremot vill jag inte ha en annonsmarknad som på GTI-klubben där de har en forumpolis som tar bort alla annonser som bara viker av det lilla minsta.
Respect a mans car, and he'll respect you

min VR6@ Garaget http://www.garaget.org/?car=332605" onclick="window.open(this.href);return false;
Lotta
Polerat insug
Inlägg: 34
Blev medlem: mån 07 mar 2005, 22:42
Ort: Tanumshede

Inlägg av Lotta »

håller med lite dålig ordning i bland.... men tycker ändå att detta är det bästa foumet av alla. dom andra är total katastrof.
Som sagt lite bättre ordning i bland.. :D
*Golf vr6 projekt Pink My ride*
Användarens profilbild
balcando
Site Admin
Inlägg: 644
Blev medlem: sön 25 apr 2004, 20:13
Ort: Drängsmark - Skellefteå

Inlägg av balcando »

timbertaz skrev: VR6 Ägare borde uppdateras fler bilar borde finnas med och vissa bilar kanske skulle tas bort eller ändras då dom bytt ägare flera gånger

Om man ändrar såna här saker kommer det ju innebära att man vet vart folket bor och det är lättare att känna igen varandra.
Tycker det kommit så mycket folk man inte vet nått om
jag känner att jag skulle ha större glädje av detta än ett färgbyte
VR6 Ägare kommer att bytas ut mot ett garage som melemmen själv uppdaterar...
/Balcando
Site Admin

VW Passat VR6 Kombi -94 - R.I.P
VW ID.3 -21
Användarens profilbild
balcando
Site Admin
Inlägg: 644
Blev medlem: sön 25 apr 2004, 20:13
Ort: Drängsmark - Skellefteå

Inlägg av balcando »

problemet med dom "dåliga" inläggen är att nån ska bedömma det hela och vem har rätt...
Jag vet att jag som admin har rätt jämt :-) men om jag är för hård / orättvis vars hamnar vi då ???

bäst är om vi sköter oss utan att jag behöver säga till så att säga, men det är en svår avvägning.....
/Balcando
Site Admin

VW Passat VR6 Kombi -94 - R.I.P
VW ID.3 -21
Anonymous

Inlägg av Anonymous »

balcando skrev:problemet med dom "dåliga" inläggen är att nån ska bedömma det hela och vem har rätt...
Jag vet att jag som admin har rätt jämt :-) men om jag är för hård / orättvis vars hamnar vi då ???

bäst är om vi sköter oss utan att jag behöver säga till så att säga, men det är en svår avvägning.....
Det e sant :roll:
Skriv svar