Värva medlemmar ??? =)

Här skriver vi om sånt som rör VR6.nu.
Har du ett förslag på en förbättring skriv den här.
Här kommer även information från oss om förändringar
Skriv svar
Anonymous

Värva medlemmar ??? =)

Inlägg av Anonymous »

VWgolf forumet, har gjort en typ av lapp som lyder (fast jag har bytt ut namnet & adressen):

En av våra medlemmar har satt den här lappen på din ruta eftersom han/hon tror att du skulle vara intresserad av att bli medlem i Sveriges bästa forum för oss som kör Volkswagen VR6.
www.VR6.nu

Jag har skrivit ut dessa som jag tänker sätta på varenda vr6 jag ser... Vilka e på :?: :wink:
h0lle
Hardcore VR6:are
Inlägg: 295
Blev medlem: sön 14 maj 2006, 02:08
Ort: Värnamo

Inlägg av h0lle »

är det inte smidigare med en vindrutestreamer så kommer dom som är intresserade? :)
Användarens profilbild
davos
VR6 Guide
Inlägg: 106
Blev medlem: tis 21 feb 2006, 18:25
Ort: Segeltorp

Inlägg av davos »

bra idé, jag är lätt på! , kan du inte lägga upp en bild på hemsidan som man kan skriva ut så man kan börja "lappa? :)
//Precis så är det :)
Anonymous

Inlägg av Anonymous »

Kopiera min text ovan & skriv ut med rätt storlek :wink:
TheDeadDorkster
*Donator*
Inlägg: 1143
Blev medlem: sön 22 aug 2004, 09:29
Ort: Norrbotten
Kontakt:

Inlägg av TheDeadDorkster »

Din idé är inte dålig, men jag skulle tycka det var roligare bara om vi skulle lämna "You've been spotted" lappar från VR6.nu med användarnamnet :)

Principen är exakt likadan som det du vill åtstadkomma, men med detta meddelande kan också medlemmar få lappen, och veta att andra forumanvändare har sett deras bilar :)
Respect a mans car, and he'll respect you

min VR6@ Garaget http://www.garaget.org/?car=332605" onclick="window.open(this.href);return false;
Anonymous

Inlägg av Anonymous »

Ni fär köra med vad ni vill, men jag kör med det som jag redan tryckt ut... Det gäller att få ut ett budskap till de nya medlemmarna, vad vr6.nu är för något. & de som redan är medlemmar får väl kasta lappen...

Men om du vill sätta ut din ide på bilarna så gör det...

Jag tycker det e klokast att berätta med text vad det handlar om :wink:
Anonymous

Inlägg av Anonymous »

För en tid sedan så tryckte jag upp visitkort med www.VR6.nu på korten samt mitt namn & telefonnummer. Nu ikväll så träffade jag en kille i Oskarshamn med en riktigt snygg VR6. Jag gav honom mitt kort & sa att det vore roligt om du blev medlem hos oss. Så kan du få hjälp med ett & annat, samt att träffa fler med samma intresse.

Han blev glad att det fanns en klubb för "oss" med VR6 motorer.

Så vi får se om det blir någon mer som kommer in från Oskarshamn...

Jag har värvat 1 till från Oskarshamnstrakten + eventuellt en kille till från samma län.

VISITKORT: www.vistaprint.se

Ha det så bra :!:
Skriv svar