IntresseKoll...

Här skriver vi om sånt som rör VR6.nu.
Har du ett förslag på en förbättring skriv den här.
Här kommer även information från oss om förändringar
Skriv svar
Kayax
Vr6 Beroende
Inlägg: 69
Blev medlem: tor 11 jun 2015, 23:57
Ort: mariestad

IntresseKoll...

Inlägg av Kayax »

Har inte varit medlem länge, men tycker forumet e rätt dött!

sen en annan ide som jag vet många andra forum(klubbar har!

En egen webbshop och medlemskort?`om man betalar en avgift per Helår.

Shoppen kan tex inneha nyckelringar,handdukar,tröjor.framrutestreamers,klistermärken,muggar,nyckelband,diodsatser?

Så tänkte kolla om det finns intresse för detta? för jag e gärna med och ställer upp som hjälp om de behövs!

mvh kristoffer :D
Användarens profilbild
eMiL
Moderator
Inlägg: 1989
Blev medlem: lör 16 sep 2006, 20:38
Ort: Göteborg

Re: IntresseKoll...

Inlägg av eMiL »

Ett flertal forum har fått låg aktivitet på de senaste åren, antagligen pga generations byten.
Vi har haft försäljning av klistermärken osv för många år sen men intresset för detta har svalnat.

Sen försvinner just VR6 mer och mer med tiden, är ju gamla "bilar" nu :roll:
På så sätt minskas aktiviteten också, tyvärr.
VW Golf MK4 R32 2003
Audi RS3 2016
Kayax
Vr6 Beroende
Inlägg: 69
Blev medlem: tor 11 jun 2015, 23:57
Ort: mariestad

Re: IntresseKoll...

Inlägg av Kayax »

eMiL skrev:Ett flertal forum har fått låg aktivitet på de senaste åren, antagligen pga generations byten.
Vi har haft försäljning av klistermärken osv för många år sen men intresset för detta har svalnat.

Sen försvinner just VR6 mer och mer med tiden, är ju gamla "bilar" nu :roll:
På så sätt minskas aktiviteten också, tyvärr.
Joo visserligen, men som jag tycker, om man har ett intresse för en visst märke/modell så borde de finnas intresse kan jag tycka:)

Hade en volvo 855 T5-R innan och deras klubb NordicR e det rätt bra drag i, dock kan de ju bero på att kanske tillverkades mycket fler bilar, men de börjar bli ont om de också! men folk hade ändå intresse och fina orginalbilar m.m

sen står faktiskt en fräsch golf vr6:a rätt högt i pris fortfarande! åh med tiden så kommer de nog också stiga i värde! Ta bara colour concept inredningen, den hitta jag en på ebay som sålde sin för 10.000 ca, åh en skrot här i sverige sålde sin inredning för 5000 åh de gick fort:P

så det måste ju finnas värde i bilarna i sig!

Så tråkigt bara kan jag tycka! Sen har jag inte efterforskat så mycket i träffar heller, men bugrun e väl den enda stora träffen som vw har? eller finns de fler?
Skriv svar