Felkoder vid aktivering av nytt konto

Här skriver vi om sånt som rör VR6.nu.
Har du ett förslag på en förbättring skriv den här.
Här kommer även information från oss om förändringar
Skriv svar
Altruixm
Ny här
Inlägg: 1
Blev medlem: sön 02 aug 2009, 15:16

Felkoder vid aktivering av nytt konto

Inlägg av Altruixm »

Warning: include(./extension.inc) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/vr6/forum/portal.php on line 54

Warning: include() [function.include]: Failed opening './extension.inc' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /var/www/vr6/forum/portal.php on line 54

Warning: include(./common.) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/vr6/forum/portal.php on line 55

Warning: include() [function.include]: Failed opening './common.' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /var/www/vr6/forum/portal.php on line 55

Warning: include(./fetchposts.) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/vr6/forum/portal.php on line 56

Warning: include() [function.include]: Failed opening './fetchposts.' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /var/www/vr6/forum/portal.php on line 56

Fatal error: Call to undefined function session_pagestart() in /var/www/vr6/forum/portal.php on line 61
Användarens profilbild
Kroll
V.I.P
V.I.P
Inlägg: 1482
Blev medlem: fre 07 okt 2005, 22:14
Ort: Göteborg

Inlägg av Kroll »

Är ngt fel på denna sidan.. Händer mig ooofta också. Men när felkodssidan kommer upp så brukar jag trycka "bakåt" och då är jag inloggad och får fram alla nya inlägg.
Skriv svar