Trådar o topics

Här skriver vi om sånt som rör VR6.nu.
Har du ett förslag på en förbättring skriv den här.
Här kommer även information från oss om förändringar
Skriv svar
Rpm<3
VR6 Guide
Inlägg: 139
Blev medlem: mån 23 jul 2007, 08:09
Ort: Stockholm

Trådar o topics

Inlägg av Rpm<3 »

Kommer ofta på mig själv med att fråga om något som jag kommer på för tillfäller bara för det oftast är smidigare o lättare att fråga igen än att leta genom alla trådar när man söker.

så kom jag på att fan man gör ju det bara värre.

därför har jag ett förslag :)

Jag tycker att man borde ta alla de vanliga frågorna och klistra det till bibeln eller så :)

typ
Kamkedjebyte - klistra den med alla de länkarna till vw vortex osv.
samma med alla andra stora frågor kanske?

märker stor skillnad med våra nya moderators förövrigt :)
Användarens profilbild
Ronnie Mattsson
Site Admin
Inlägg: 1166
Blev medlem: sön 27 feb 2005, 20:24
Ort: Sorunda

Inlägg av Ronnie Mattsson »

Mjo det här med klistrade saker har varit på tal sedan innan det vet jag tex.
Dock är det så, att ofta förbises dom klistrade trådarna tyvärr av många och sakerna kommer upp igen.

Dock är det ju så, att vi har Artikel forumet här kan man tex hitta saker som kamkedja osv.
Tror den delen var tänkt som ett alternativ till en klistrad tråd eftersom det lätt blir många av dom med alla tips hit å dit.
Sen finns det en Bibel redan :D
Stora problemet är att få oss alla att bidra till dessa delar, har tex. inte själv bidragit ett skit, tyvärr *skämmas*


Jag hoppas vi tillfört något till forumet, har vi inte det, KLAGA!, sånt SKA vi tåla 8)
Rpm<3
VR6 Guide
Inlägg: 139
Blev medlem: mån 23 jul 2007, 08:09
Ort: Stockholm

Inlägg av Rpm<3 »

okej. Jag har precis parkerat golfen för säsongen och i vinter ska jag minst få kamkedjan bytt och eventuellt funderar jag på att plana en av topparna jag har, så tänkte jag att jag skulle försöka ta så mycket kort som möjligt och med guiden från vw vortex som mall göra en på svenska :p


Vet att bibeln finns men tyckte den va lite tunn :p
Skriv svar